woensdag 22 april 2015

Project #3 Kussenhoesje maken

Als beginnende naaister moet je natuurlijk oefenen... Had nog oude spijkerbroeken liggen, mijn leuke stofjes op een stapel liggen en ik wou graag ff oefenen met het maken van een kussenhoes. Ik dacht ik begin makkelijk, ik doe gewoon een insteekhoes, die rits komt later (schijnt er lastig te zijn ;) en ik moet 't nog steeds doen zodra ik een leuk stofje heb gevonden ;))



Dus stofjes bij elkaar gezocht en ik dacht kan ik meteen even oefenen met het vastzetten van verschillende stukken stof aan elkaar. Heb voor dit kussenhoesje drie stoffen gebruikt (Jeans stof, elastische gestippelde stof en de achterzijde is gewoon donker blauw)


Eerlijk gezegd best tevreden over het eindresultaat, mooie en netjes afgestikte flappen aan de achterzijde en vond het erg leuk om te maken.
Paste uiteindelijk niet erg heel goed in mijn interieur dus hij staat nu voor een prikkie te koop haha... Anders blijft t ook maar zo liggen... Daar is mijn appartementje niet groot genoeg voor ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten