zaterdag 6 juni 2015

Slingers met bijpassend bewaarzakje!

En dan ben je toevallig aan 't rondkijken op pinterest en dan zie je een geweldig idee.. Een bewaarzakje voor de slingers die ik net heb gemaakt. (voor de slingers, zie deze blog)

Super idee, want er is niets ergers dan zo'n mooi pakket vlaggen/slingers dat door mijn kast of la begin te zwerven van links naar rechts, kort gezegd een puinhoop.... Zit ik niet op te wachten, dus naar mijn idee een perfecte oplossing! :)

Ik vond de perfecte tutorial op onderstaande blog van ByMiekk.nl (echt een tip voor elke beginnende naaister en misschien ook wel voor de gevorderde naaister)...

ByMiekk.nl (Tutorial knikkerzak)

Maar ik ben tevreden met onderstaand resultaat ;) Ster erop was eigen idee en heb de ster op de cirkel genaaid en afgewerkt met een zigzag. Maakte het zakje net iets minder saai ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten